K-Pop band Stray Kids zetten de nieuwe Tivoli 1.2 in de kijker

De toekomst van de nieuwe SsangYong Tivoli 1.2 oogt veelbelovend. Dankzij de scherpe prijsstelling en het nog lagere verbruik kan de nieuwe versie van de eigenzinnige Tivoli op heel wat belangstelling rekenen.

De SsangYong Motor Corporation, het Zuid-Koreaanse moederbedrijf van SsangYong, organiseert een online lanceringsevenement voor de Tivoli 1.2. Het event vindt plaats op woensdag 13 mei om 15 uur en wordt live gestreamd via YouTube.

Het event richt zich tot een internationaal publiek. SsangYong Motor Corporation stelt niet alleen de nieuwe auto voor, maar koppelt er ook een exclusief optreden van de Zuid-Koreaanse popgroep Stray Kids aan.

Zuid-Koreaanse popmuziek staat bekend als K-pop en brak al zo’n tien jaar geleden internationaal door. Intussen heeft het genre de wereld veroverd. Stray Kids is bijzonder populair in Zuid-Korea, maar is ook daarbuiten een begrip. Twee jaar geleden werd de groep genomineerd op de Amerikaanse Teen Choice Awards als “Choice Next Big Thing”.

Het Zuid-Koreaanse enthousiasme en de aanstekelijke pop van Stray Kids beloven van het online event een bruisende stream te maken. Sluitstuk van het event wordt een online wedstrijd waarin deelnemers een Tivoli 1.2 kunnen winnen.
 

K-pop Stray Kids op Tivoli online event